7 błędów podczas organizacji konferencji
Jeżeli planujesz konferencję i chcesz, aby wydarzenie zrealizowało Twoje cele oraz spełniło oczekiwania zaproszonych gości, musisz się do niego starannie przygotować. Zapoznaj się z listą najczęściej popełnianych błędów podczas organizacji takich spotkań, żebyś sam mógł ich uniknąć: Nieodpowiedni wybór miejsca Organizatorzy konferencji wybierając miejsce pod względem wizualnym, często zapominają o zaplanowaniu odpowiedniej przestrzeni na catering,…
Czytaj więcejCo musisz zrobić, aby zapełnić salę na prezentacji w kinie?
Organizując prezentację dla klientów musisz pamiętać o następujących rzeczach: Właściwy czas i miejsce. Wybór dnia tygodnia i pory spotkania zależy od specyfiki danej branży i rodzaju spotkania. Jeżeli jest to 30-60 minutowa prezentacja połączona z pokazem filmu najlepszymi dniami są wtorek, środa i czwartek. Piątek to dzień, który klienci wolą poświęcić prywatne sprawy. Najlepsza godzina…
Czytaj więcejJak wykorzystać kino do pozyskiwania nowych klientów?
Praca szefa sprzedaży to m.in. ciągłe poszukiwanie sposobów na zdobywanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi. Oto pięć rzeczy, które powinieneś wiedzieć o kinie: Kino to dobrze kojarzące się miejsce spotkań z potencjalnymi i obecnymi klientami Jeżeli elementem twojego procesu sprzedaży są prezentacje dla klientów, możliwe, że próbowałeś ich organizacji na większą skalę w…
Czytaj więcejJak w prosty sposób zebrać w sali 300 klientów ?
Z pewnością wiesz jak ciężko umówić się na spotkanie z decydentem. Ciągle zajęty na spotkaniach i wyjazdach. Ile czasu zajmie Twoim sprzedawcom zaprezentowania im swojej oferty ? Trzeba ciągle szukać nowych sposobów na zdobycie ich czasu i uwagi. Zaproszenie na przedpremierowy pokaz filmowy wraz z osobą towarzyszącą to właśnie jeden z takich sposobów. Ludzi lubią…
Czytaj więcejJak zaprezentować swoją ofertę dla 7000 potencjalnych klientów 1 dnia w całej Polsce ?
Ile czasu zajmuje Twoim sprzedawcom dotarcie do 7000 potencjalnych klientów i możliwości zaprezentowania im swojej oferty ? Ile telefonów trzeba wykonać telefonów, wysłać e-maili, przejechać kilometrów ? Najchętniej pewnie jako szef sprzedaży chciałbyś poprowadzić spotkanie zwiększając swoje szanse na zamknięcie sprzedaży, ale to fizycznie nie możliwe. Czyżby ? Dzięki wykorzystaniu transmisji internetowych możesz zorganizować spotkanie…
Czytaj więcejTransmisja konferencji dla farmaceutów do 12 miast w Polsce
Kolejną firmą, która nam zaufała jest KRKA Polska Sp. z o.o., która zorganizowała konferencję w Multikino Ursynów z transmisją na żywo do 12 miast! Jednego dnia 835 osób w 13 miastach uczestniczyło w tym wydarzeniu. 835 farmaceutów w tym samym czasie dowiedziało się o nowym produkcie firmy i wysłuchało prelekcji specjalistów! Jak to możliwe? Dzięki…
Czytaj więcejPREMIERA nowych produktów PORTA DRZWI w Multikinie
Na przełomie lutego i marca firma Porta KMI Poland zorganizowała największe wydarzenie w branży pt. „PORTA Roadshow 2016”, w którym udział wzięło blisko 2000 osób! Wśród zaproszonych gości byli wszyscy Partnerzy Porta – dealerzy, autoryzowane punkty sprzedaży, autoryzowane grupy montażowe, architekci i inwestorzy. Część merytoryczna połączona była z ekspozycją produktów firmy. Nie zabrakło także aromatycznej…
Czytaj więcejIdź do kina. Przedstaw swoją firmę
„Magia kina” – dzięki niej filmy prezentowane na dużym ekranie bawią, wzruszają, czasem prowokują, często są powodem do dyskusji. Kino jest symbolem zmian i rozwoju, podąża za nowymi technologiami, ale jednocześnie staje się przestrzenią nie tylko do oglądania filmów. Oto siedem powodów, które czarno na białym pokazują, ile może zyskać firma, jeśli zdecyduje się na…
Czytaj więcejZwiastun Twojego sukcesu – konferencja w kinie
Teoretycznie do przedstawienia prezentacji potrzebne nam są cztery ściany, krzesła, najlepiej laptop i rzutnik. W praktyce – wybrane miejsce może być dodatkowym atutem, który wpłynie na odbiór. Co takiego posiada kino, czego nie zapewni zwykła sala konferencyjna?
Czytaj więcejBądź na szczycie box office konferencji
Z eventami jest trochę jak z filmami. Potrzebują dobrego reżysera, który jest w stanie je ciekawie poprowadzić; sprytnego scenarzysty, który odpowiednio ułoży intrygujący program; rozsądnego producenta, który zadba o dobro swoich pracowników. I tak jak w czasie realizacji filmu, tak w czasie realizacji konferencji przyświeca ten sam cel – być najlepszym. Jak?
Czytaj więcej