Jak wykorzystać kino do pozyskiwania nowych klientów?

3

Praca szefa sprzedaży to m.in. ciągłe poszukiwanie sposobów na zdobywanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi. Oto pięć rzeczy, które powinieneś wiedzieć o kinie:

Kino to dobrze kojarzące się miejsce spotkań z potencjalnymi i obecnymi klientami

Jeżeli elementem twojego procesu sprzedaży są prezentacje dla klientów, możliwe, że próbowałeś ich organizacji na większą skalę w hotelach lub centrach konferencyjnych.

Jeżeli tak to z pewnością musiałeś zmierzyć się z zapewnieniem odpowiedniej frekwencji na spotkaniu. Nie ma nic gorszego niż 10 osób w sali na 100 miejsc.

O sukcesie wydarzenia w dużej mierze decyduje miejsce jego organizacji. Ważne, aby dobrze kojarzyło się zaproszonym gościom, jeszcze lepiej, jeżeli jest dla nich miłym zaskoczeniem.

Kino idealnie wpisuje się w te kryteria, ponieważ kojarzy się z miło spędzonym czasem i relaksem.

 

Film to najtańsza atrakcja zapewniająca wysoką frekwencję

Dobrze dobrany film będzie znakomitym magnesem zapewniającym wysoką frekwencję. Pokaz filmowy to bardzo dobry i korzystny z punktu widzenia finansowego pretekst do zaproszenia klientów na Twoją prezentację.

Mobilizacja sił sprzedaży w całej Polsce

Organizacja takiego wydarzenia to znakomity impuls dla Twoich sił sprzedaży do weryfikacji baz potencjalnych klientów, kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami, zaproszenia jak największej liczby prospektów.

Dzięki obecności kin sieci Multikino w 27 miastach w Polsce możesz zaprezentować swoja ofertę nawet 7000 klientów w ciągu jednego dnia.

Możesz sam przemówić „na żywo” do swoich klientów

Dzięki wykorzystaniu transmisji internetowych zarząd firmy może bezpośrednio przemówić do swoich potencjalnych klientów w całej Polsce , dzięki czemu będziesz miał pewność, że otrzymają najbardziej wartościowe informacje związane z Twoją ofertą.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Spotkania wykorzystujące transmisje internetowe to również szansa spotkania i motywacji pracowników rozproszonych po całej Polsce, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów transportu, noclegów i utraconego czasu pracy.

 

Zobacz ceny pakietów konferencyjnych w kinach sieci Multikino

 

Wszystkich informacji udziela:

Bogusława Sławińska Konferencje w kinie

 

Bogusia Sławińska

Kierownik Działu Sprzedaży Korporacyjnej

tel. 513 111 868

email: konferencje@multikinomedia.pl