Google Analytics User Conference w Złotych Tarasach w Warszawie
25 września 2014 roku w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy już po raz drugi odbyło się wielkie spotkanie Ekspertów i użytkowników Google Analytics – Google Analytics User Conference.
Kilkuset uczestników spotkania zapełniało kinowe foyer już od samego rana. Gwar rozmów towarzyszył całemu spotkaniu od początku, 2 godzinna sesja networkingowa dała uczestnikom możliwość poznania się oraz była okazją do rozpoczęcia dyskusji, wymiany doświadczeń i wzajemnych porad.
Punktualnie o godzinie 10.00, oficjalnie rozpoczęto Google Analytics User Conference 2014. W imieniu Gospodarzy wszystkich uczestników przywitali Piotr Guziur, Marketing Online oraz Maciej Gałecki, Bluerank, a na scenę zaproszono pierwszego Eksperta – Piotra Marca z Google Polska, DoubleClick.
Podczas wszystkich 6 prelekcji Eksperci poruszali między innymi takie tematy jak: możliwość współpracy Google Analytics z DoubleClick, skuteczna analiza wskaźników KPI, możliwość poszerzenia analizy o dane pochodzące ze świata realnego – offline, jak uczynić atrybucję konwersji jeszcze „sprytniejszą”, jakie możliwości daje najnowszy moduł Enhanced Ecommerce, nowe oblicza konwersji wielokanałowej, jak pełniej i optymalnie wykorzystywać Google Tag Managera, jak śledzić indywidualnego użytkownika występującego w różnych rolach w zależności od sytuacji i miejsca, jak są najczęstsze błędy popełniane przy wdrażaniu Google Analytics skąd się wywodzą oraz jak je usunąć i zapobiec im w przyszłości, a także o sprawdzonych metodach na optymalizację kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics.
Wszystkie prezentacje budziły duże zainteresowanie i zachęcały uczestników do zadawania Ekspertom kolejnych pytań. Niestety czas nie pozwolił odpowiedzieć na wszystkie pytania na scenie, ale każdy z uczestników mógł skorzystać z obecności Ekspertów i indywidualnie zadać nurtujące go pytanie.
Eksperci przez cały dzień przekazali uczestnikom Google Analytics User Conference swoją wiedzę, ciekawe pomysły, narzędzia i sprawdzone rozwiązania! Podzielili się swoimi przemyśleniami i rekomendacjami na przyszłość.
Przy tego typu spotkaniach czas zawsze szybko mija – niestety.
Na szczęście III Google Analytics User Conference już jesienią 2015 roku, do zobaczenia.