Forum IAB 2014, największa i najbardziej inspirująca konferencja dotycząca rynku internetowego w Multikinie Złote Tarasy
2 dni konferencji, 4 sale wykładowe, 8 edycja, ponad 70 prelegentów i panelistów, 1000 uczestników, setki poruszonych tematów i jeszcze więcej cennych kontaktów biznesowych. Forum IAB 2014, czyli największa w Polsce konferencja poświęcona marketingowi w Internecie już za nami. Tegoroczna edycja odbyła się w Multikinie Złote Tarasy, w dniach 4-5 czerwca, pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.
W dniach 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyło się Forum IAB – największa konferencja e-marketingowa w kraju. Hasłem przewodnim tej, a zarazem już ósmej edycji było: „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”. Wydarzenie to zgromadziło ponad 1000 osób. W 4 salach wykładowych ponad 70 prelegentów i panelistów poruszyło setki tematów na temat sprzedaży w Internecie. Uczestnicy Forum IAB 2014 otrzymali przedpremierowe wydanie raportu „Perspektywy rozwojowe Mobile Online w Polsce” oraz raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2013. Polska Europa Świat”.
Podczas pierwszego dnia Forum odbyło się 9 prelekcji, panel dyskusyjny oraz sesja hot chair. Wśród prelegentów znaleźli się: Tomasz Zimoch, znany dziennikarz i komentator sportowy; Daniel Sieberg, Head of Media Outreach Google; Pau Garcia- Mila, założyciel eyeOS; Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics; Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US; Scott Neuman, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE; Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter; Simon Hathaway, President and Global Head of RX, Cheil Worldwide; Sandro Catanzaro, Co-Founder, Senior Vice President of Analytics and Innovation, DataXu.
W panelu dyskusyjnym „Sprzedaż w Internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze.” prowadzonym przez Andrzeja Jaszczyszyna zasiedli: Paweł Wujec, Dyrektor zarządzający Segment Internet, Agora; Robert Bednarski, Prezes Zarządu Grupa Onet.pl S.A.; Artur Potocki, Prezes Zarządu INTERIA.PL; Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska; Artur Waliszewski, Regional Business Director, Poland&CEE, Google. Gościem sesji hot chair był Tomasz Czechowicz, założyciel i partner zarządzający w MCI Management SA. Tego dnia odbyła się także konferencja prasowa podczas której IAB Polska powołał Inicjatywę na rzecz uczciwej reklamy.
Drugi dzień oznaczał się trzema równoległymi torami (40 prezentacji i 1 panel dyskusyjny), podzielonymi na 6 bloków tematycznych: Badania, Content marketing, Skuteczne strategie i modele sprzedaży, Innowacyjne kanały sprzedaży, performance marketing, społeczności jako narzędzie sprzedaży. Uczestnicy mogli poznać między innymi: wyniki najnowszych badań marketingowych, najświeższe trendy w marketingu online.
Forum IAB 2014 jest już ósmą edycją największej, najbardziej inspirującej konferencji dotyczącej rynku internetowego, ale i bardzo szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Zgromadziliśmy blisko tysiąc osób, które dzięki internetowi prowadzą swój biznes. W tym roku po raz pierwszy postanowiliśmy się zmierzyć z bardzo trudnym tematem – efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem kanału internetowego. Mam nadzieję, że Forum IAB 2014 dostarczyło uczestnikom inspiracji oraz konkretnej wiedzy, dzięki której będą mogli przez kolejnych 12 miesięcy budować strategie marketingowe. My – IAB Polska – już zaczynamy pracę nad kolejną edycją. Do zobaczenia za rok. – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska