Czas na podsumowanie Forum IAB 2013

SONY DSC

4 sale kinowe, 2 dni konferencji, ponad 1000 marketerów i entuzjastów marketingu w Internecie, blisko 60 prelegentów oraz setki poruszonych tematów, czyli  7. edycja Forum IAB 2013 w Multikinie już za nami.

5 i 6 czerwca 2013 r. w salach Multikina Złote Tarasy w Warszawie odbywała się dwudniowa konferencja Forum IAB 2013, czyli największego wydarzenia branży e-marketingowej w Polsce oraz w tej części Europy. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji było: „Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”.

Podczas pierwszego (międzynarodowego) dnia Forum odbyło się 10 prelekcji oraz panel dyskusyjny. Wśród prelegentów znaleźli się menedżerowie najwyższego szczebla światowych wiodących marek, m. in.: Don Strickland, ex wiceprezes Apple i Kodak oraz gość specjalny – Krzysztof Wielicki, jeden z najlepszych himalaistów na świecie, zdobywca Korony Ziemi. Natomiast w panelu, który poprowadził Tomasz Machała (naTemat) udział wzięli: Michał Boni (Minister Administracji i Cyfryzacji), Róża Gräfin von Thun und Hohenstein (Posłanka do Parlamentu Europejskiego), Marcin Pery (Grupa Cyfrowy Polsat) oraz  Michał Jaworski (Microsoft)

Drugi dzień uczestnicy mieli do wyboru 42 prezentacje podzielone na 6 bloków tematycznych: Wideo online, Badania, Teoria/ Case study, Mobile marketing, Social media, RTB/ Performace marketing. Marketerzy oraz entuzjaści marketingu w Internecie mogli poznać między innymi: wyniki najnowszych badań marketingowych i najświeższe trendy w marketingu online.

Na zakończenie 7. edycji Forum jej uczestnicy otrzymali przedpremierowe wydanie – jubileuszowego już  – 10 wydania Raportu Strategicznego IAB Polska.