Kongres For Social Media 2014

social

30 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbył się I Kongres For Social Media. Było to wyjątkowe spotkanie osób odpowiedzialnych za podejmowane działania i obecności firmy w Social Media.

Przed oficjalnym rozpoczęciem Kongresu uczestnicy wzięli udział w profesjonalnej sesji networkingowej, która pozwoliła przełamać „pierwsze lody”, poznać się, zachęcić wszystkich do dyskusji i wymiany opinii przez cały czas trwania spotkania.

Oficjalnie powitano wszystkich Gości o godzinie 10.00 oraz zaproszono na pierwszą prelekcję, w ramach 6 bloków tematycznych, podczas których 11 wyjątkowych ekspertów przedstawiło 9 praktycznych prezentacji.

Omówione zostały takie tematy jak: narzędziownia Social Managera (WOŚP), mierzenie skuteczności w Social Media (Socialbakers), trendy w Social Media (Sotrender), marketing społecznościowy – Social Media realizujące cele biznesowe firmy w kanałach: Facebook, Linkedin (Saatchi&Saatchi Poland), Instagram, Spotify, Pinterest, Fora (VML Poland), Twitter (140 Media), You Tube, Vimeo (Melting Pot, IRCenter.com), kryzysowe sytuacje w Social Media (Wobuzz – Czaplicka.eu) oraz współpraca z agencjami (Fat ROI).

Wszystkie prezentacje były na bardzo wysokim poziomie merytorycznym oraz budziły duże zainteresowanie wśród zaproszonych gości. Eksperci przekazali uczestnikom swoją wiedzę oraz ciekawe rozwiązania. Dodatkowo świetną zabawę uczestnikom zagwarantowała firma Party King, umożliwiając zrobienie pamiątkowego zdjęcia w fotobudce.

II Kongres For Social Media już – 1 października 2015 r. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy – zapraszamy!

www.ForSocialMedia.pl